توایس

sarina-사리나 · 15:33 1399/06/27

اول از خود توایس شروع می کنیم تا یکی یکی اعضا:

بیوگرافی اعضای گروه Twice + عکس‌های فوق‌العاده جذاب 2019 | ویبره | پورتال جامع زندگی

ادامه مطلب را کلیک کن :

 

توایس (به کره‌ای: 트와이스) یک گروه دخترانه کی-پاپ است که در سال ۲۰۱۵ و زیرنظر جی‌وای‌پی اینترتینمنت شکل گرفته‌است. اعضای این گروه پس از رقابت در برنامهٔ تلویزیونی سیکستین، انتخاب شدند. گروه در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۵، به دنبال انتشار ئی‌پی (آلبوم کوتاه) «داستان آغاز می‌شود» شروع به کار کرد موزیک ویدیو ترک اصلی این آلبوم like ooh ahh توانست به اولین موزیک ویدیو دبیو تاریخ گروه‌های کی پاپ تبدیل شود که به ۱۰۰ میلیون بازدید میرسد

دومین ئی‌پی توایس یعنی «صفحه دو» با تیتر «سرحال باش» بود که برای توایس موفقیت زیادی دربرداشت، مانند دریافت جایزه آهنگ سال در دو جشنواره اصلی ام‌ام‌ای و ماما.

سومین ئی‌پی توایس «توایس‌کوستر: مسیر ۱» بود که کم از موفقیت نبود. تیتر ترک آلبوم یعنی «تی‌تی» برای ۴ هفته متوالی در رتبه نخست چارت‌ها بود و توایس توانست با این آهنگ ۹۱ پرفکت آلکیل انجام دهد که این کار از بزرگترین گروه‌های پسرانه کره هم بر نمی‌آید. تایتل ترک اصلی آلبوم همان «تی‌تی» توانست اولین گروه دخترانه کی پاپ باشد که به ۴۰۰+ میلیون بازدید در یوتیوب برسد.

توایس با آلبوم‌های مور اند مور(MORE AND MORE)، فیل اسپشیال(FEEL SPECIAL)و توایس کوستر لین وان(TWICECOSTER:LANE ONE) توانست رتبهٔ یک، دو و سه پرفروش‌ترین آلبوم کمپانی جی وای پی را کسب کند و همین‌طور با آلبوم MORE AND MOREتوانست به رتبه یک پرفروش‌ترین آلبوم گروه دخترانه کی پاپ و پرفروش‌ترین گروه دخترانه چارت هانتِئو و گائون که بزرگترین چارت فروش آلبوم کره هستند را به دست آورد.

توایس در سال ۲۰۱۹ دومین مینی آلبوم ژاپنی خود یعنی «#توایس۲» را منتشر کرد. این آلبوم پس از انتشار، شماره ۱ بزرگترین چارت آلبوم ژاپن(دومین بازار بزرگ موسیقی دنیا)یعنی بیلبورد و اوریکان شد و با فروش بالای ۲۵۰ هزار نسخه توانست گواهی پلاتینیوم را در ژاپن دریافت کند

توایس در سال ۲۰۱۸ توانست با آهنگ عشق چیه؟ (?what is love) توانست برای سومین سال متوالی در مراسم ماما (مهمترین مراسم کی پاپ) برنده بهترین آهنگ سال شود و به اولین گروه کی پاپ تاریخ تبدیل شود که اینکار را انجام داده‌است.

توایس طی سال های ۲۰۱۹،۲۰۱۸،۲۰۱۷،۲۰۱۶ توانست به ترتیب با آلبوم های TWICECOSTER LANE ONE ،TWICETAGRAM،WHAT IS LOVE،FEELSPECIAL به پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال گروه‌های دختر کی-پاپ تبدیل شوند .

توایس بعد از اولین مینی آلبومشان سینگل «یه بار دیگه» را انتشار داد که فروشی بالای ۲۵۰+ هزار نسخه داشت و توانست اولین گروه دخترانه کی پاپ باشد که همزمان در یک سال سینگلشان و آلبومشان گواهی پلاتینیوم دریافت می‌کند. این گروه در مدت فعالیت پنج ساله خود توانسته ۱۰۶ جایزه به دست آورد که در بین تمام گروه‌های دخترانه کی پاپ در رتبه اول قرار دارد. همچنین تا به اینجا دارای ۱۷ دسانگ (جایزه بزرگ) هستند که باعث شده توایس پر دسانگ‌ترین گروه دختر کی-پاپ باشد.

همین پست بعدی بیو گرافی عضو می باشد.