بچه رئیس

sarina-사리나 · 06:04 1399/05/30

درباره:

بچه رئیس(به انگلیسی: The Boss Baby) یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد. داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزی است.

نخستین نمایش بچه رئیس در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ و در جشنواره بین‌المللی فیلم میامی بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد.دنباله‌ای برای این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.سریالی بر اساس این فیلم با نام بچه رئیس: بازگشت به کار در سال ۲۰۱۸ ساخته و اکران شد.

موضوع:

داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند که فرانسیس فرانسیس می خواهد با استفاده از شیری که از بچه رئیس دزدیده است توله سگ ها توله سگ بمانند و عشق بچه هارا کم کند

سریال:

درباره:

بچه رئیس: بازگشت به کار مجموعهٔ پویانمایی رایانه‌ای است که در تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود و توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید شده‌است.فصل ۲ این سریال در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ به شبکه نت فلیکس آمد. فصل۳ نیز سال بعد ساخته شد و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

خلاصه: 

```فصل اول``` بچه رئیس که به تازگی به خانوادۀ تمپلتون وارد شده، همچنان در شرکت خود ریاست می‌کند.

او به کمک همکاران کوچک خود در شهر: جیمبو، استیسی، سه قلوها و از همه مهمتر تیمی، برادر بزرگتر خود، سعی می‌کند مأموریت‌هایی را که شرکت به او مُحوَّل می‌کند به خوبی انجام دهد. کار بچه رئیس در «کودک‌شرکت» ترویج عشق به بچه‌ها در میان مردم است تا مردم عاشق نی‌نی‌ها شوند و آنها را به حیوانات خانگی ترجیح داده و در خانۀ خود به جای اینکه حیوان خانگی بیاورند یک نی‌نی جایگزین کنند. اما «بچه رئیسِ تپل‌مپلی و قلمبه» که مدیرعامل شرکت است و همیشه به بچه رئیس حسودی می‌کند، دلش نمی‌خواهد گروهِ بچه رئیس، در کار خود موفق باشد و به دنبال روزی است که بتواند به عنوان مدیرعامل، بچه رئیس را از کار اخراج کند و در اخر خودش اخراج می شود.

```فصل دوم``` بچه رییس به اتاق هیئت مدیره می رود تا ببیند رییس است یا نه اما هیئت مدیره کس دیگری را انتخاب کردند «بچه رییس سوپراستار یقه اسکی». او سرم ضد بو را معرفی می کند ولی یک لیتر از ان وجود دارد از طرفی هوشنگ کبابی و بقیه پیر ها نقشه ای برای بچه ها دارند . در انتها هوشنگ کبابی سرم ضد بو را می دزدد و بچه رییس سوپر استار یقه اسکی به کارکنان می گوید کسی که سرم را کشف کند رییس میشود و یچه رییس برنده می شود اما بچه رییس سوپراستار یقه اسکی توسط هوشنگ کبابی دزدیده میشود بچه رییس و همکارانش می روند تا اورا نجات دهند اما متوجه میشود بچه رییس سوپراستار یقه اسکی در واقع یک پیرزن قد کوتاه و زن هوشنگ کبابی است. ولی درنهایت بچه رییس برنده میشود ```فصل سوم``` هیئت مدیره بچه رییس را اخراج می کند و او خانه نشین می شود اما با بچه های همسایه و دشمن قدیمی خود «بچه رییس تپل مپلی و قلمبه» دوست میشود و گروه جدید با برادرش تشکیل می دهد تا به شرکت بچه برگردد و با یک شرکت مراقبت از بچه آشنا می شود که رییس ان فقط به دنبال پول است و چیز دیگر برایش مهم نیست بنابرین آنها دست به کار میشوند تا این شرکت را نابود کنند.