پارت 7 بیلارم

sarina-사리나 · 11:18 1399/07/23

های گایز

ببخشید دیر شد

کمه می دونم اما از پارتای دیگه بیشتره قول می دم هرچی بریم جلوتر پارتا طولانی تر شه

لیسا:

عکس های لیسا بلک پینک :: TXT

بکوب رو ادامه مطلب...

رزی:

BLΛƆKPIИK | رزی

جنی:

زرق و برق دار جنی کیم از BlackPink دانلود تصویر زمینه HD

جیسو:

عکس پروفایل بلک پینک :: BTS & BP

جونگ کوک :

kpop | جانگ جونگ کوک

بچه ها این اسمش جینه ولی در اصل جیمینه(یعنی عکس جیمین می زارم با نام جین:

آکادمی کی پاپ - جیمین^^

تهیونگ (وی):
برچسب Taehyung - 【B】【T】【S】

خوب شروع:

#جین

گوشی رو قطع کردم . جیسو مریض شده بود. چرا از قبل به من نگفته بود؟

در ماشین و باز کردم و وارد کمپانی شدم . رزی و لیسا جلوتر از من داشتم راه می رفتن . بلند گفتم :

+سلام

با هم جواب سلام و دادن و وایستادن تا بهشون برسم.

لیسا:

+جیسو کو پس؟

+ سرما خورده

+پس چرا به ما نگفت؟

+ نمی دونم الان وقت صحبت دربارش نیست دیر شده.

با هم وارد اتاق دنس شدیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

رییس و جونگ کوک روی صندلی نشسته بودن و چندتا صندلی هم برای ما جلوشون بود.

 

+سلام

+ سلام نداره چرا دیر کردین؟

همونجوری که سرمون رو انداخته بودیم پایین به سمت صندلی ها رفتیم و نشستیم.

 

 

جونگ کوک:

+ اقای رییس گفتن یه مسابقه دنس قراره برگزار بشه  گروه بندی میشیم و...

رییس حرفشو قطع کرد:

+ دوتا دوتا بعد میرین روی صحنه و مردم بهتون رای می دن هر گروهی رای بیشتری داشته باشه لازم نیست بعد دبیو با کمپانی تصفیه حساب کنه.

رزی و لیسا مثل بچه ها از خوشحالی دست می زدند.

رزی:

+ حالا چجوری گروه بندی میشیم؟

+ خوب من گروه بندی کردم جیسو و جونگ کوک  تهیونگ و رزی و لیسا و جین

چه شانسی داشتم با لیسا

البته بردنمون اینطوری قطعی بود چون لیسا رقصش خیلی خوبه.

معلوم بود رزی بدجور خورده بود تو ذوقش چون  دیگه تا اخر گروه بندی و شرایط مسابقه هیچ حرفی نزد.

 

 

 

 

 

# جیسو

سوار ماشین که شدیم وی گفت:

میریم کمپانی.

+چی؟

+همین که گفتم نمیشه از کارت عقب بمونی 

+ نه....

+ رو حرف من حرفی نزن حالتم اگه بد شد می برمت دکتر

تا کمپانی دیگه حرفی نزدم

تا وارد کمپانی شدیم سریع رفتیم توی اتاق دنس چون همیشه اول رقص داشتیم.

وقتی تهیونگ در و باز کرد و وارد اتاق شدیم دیدم همه ی نگاها به سمت ماست.

 

 

 

 

تازه فهیدم چی شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دست تهیونگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو دستام بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

که در کمپانی غیر قانونی محسوب می شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لایک و کامنت یادتون نرههههههههههههه عشقولیاعاشقبوس