جی هوپ ( بی تی اس )

sarina-사리나 · 11:08 1399/08/07

 

خب نظر من اینه که از این خوشم نمیاد 

به ارمیا بر نخوره

بکوبین رو ادامه مطلب.

 

جونگ هو-سوک (به کره‌ای :정호석؛ زادهٔ ۱۸ فوریهٔ ۱۹۹۴)، که با عنوان هنری جی-هوپ (به انگلیسی: J-Hope) شناخته می‌شود، رپ‌خوان، ترانه‌سرا، رقصنده و تهیه کنندهٔ موسیقی اهل کره جنوبی است. وی در سال ۲۰۱۳، به‌عنوان عضوی از گروه موسیقی بی‌تی‌اس و زیرنظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. .

جی-هوپ پس از آراِم و شوگا سومین فردی بود که به گروه بی‌تی‌اس پیوست.

اولین میکس‌تیپ او به عنوان دنیای هوپ در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۸ منتشر شد.

در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ به‌همراه بکی جی، تک‌آهنگ سوپ نودل مرغ را منتشر کرد که در جایگاه ۸۱اُم ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جای گرفت.

جی-هوپ در سال ۲۰۱۶، آپارتمانی به ارزش ۱٬۶ میلیون دلار در کرهٔ جنوبی خریداری کرد. وی از سال ۲۰۱۹ تا کنون به‌همراه دیگر اعضای گروه در محلهٔ هانام-دونگ، سئول زندگی می‌کند.

او در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۹، به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان درحال تحصیلِ دبیرستان پیشین خود در گوانگجو، مبلغ ۸۹٬۰۰۰ دلار به صندوق کودکان کره اهدا کرد. جی-هوپ پیش از این نیز در دسامبر ۲۰۱۸، مبلغ ۱۳۳٬۰۰۰ دلار به همین سازمان اهدا کرده بود که به درخواست خود وی، در آن زمان مخفیانه انجام شد.

تا اینجا از ویکی پدیا

jhope - بیوگرافی بی تی اس BTS گروه کی پاپ محبوب کره ای

نام استیج: جی هوپ J-Hope 제이홉

نام اصلی: جونگ هو سوک Jung Ho Seok 정호석

تاریخ تولد: ۱۸ فوریه ۱۹۹۴

برج فلکی: برج دلو

محل تولد: South Korea Gwangju

قد: ۱۷۷ سانتی متر

وزن: ۶۵ کیلوگرم

گروه خونی: A

سرگرمی ها: گوش دادن به موسیقی، گشت و گذار در صفحه های آنلاین فروش اجناس بدون اینکه قصد خریدن اونا رو داشته باشه.

اعضای خانواده: مادر، پدر، خواهر بزرگتر

موقعیت در گروه: Main Dancer, Sub Rapper, Sub Vocalist

فکت های جی هوپ:

  • او درGwangju ، کره جنوبی متولد شد.
  •  او خواهر بزرگتر دارد.
  • تحصیلات: دبیرستان global Gwangju؛ دانشگاه global cyber
  • قبل از دبیوت از انجام دادن اگیو یا همون کیوت بازی درآوردن متنفر بود ولی الان نظرش عوض شده.
  • او به همراه Zelo از گروه B.A.P با به یک آکادمی رقص و رپ توی Gwangju می رفتند.
  • قبل از دبیوت توی یک گروه رقص خیابونی به اسم NEURON بوده.
  • توی یک رقابت زیرزمینی رقص برنده شد و حتی توی یک فستیوال هم اجرا داشت.
  • یک سگ داره که اسمش Mickey هستش.
  • توی دوران مدرسه ابتدایی بازیکن تنیس بوده و توی مسابقات شرکت می کرده. یک مرتبه موفق شد مدال برنز بگیره.
  • جی هوپ و شوگا نقاشی کشیدنشون خیلی بده.
  • فیلم های ملو دراما دوست داره و از وقتی بچه بوده، چون پدرش هم فیلم دوست داشته، فیلم های خیلی زیادی میدیده.

فصل مورد علاقه او بهار است.

  • او هم به آکادمی دنس سونگری می رفته.
  • گواهینامه رانندگی خودشو داره.
  • موتو جی هوپ: اگر سخت تلاش نکنی نتیجه خوبی نمیگیری.
  • دوست داره به فن کافه سر بزنه وقتایی که فرصتشو پبدا میکنه چون باید بدونه فن ها در مورد چی حرف میزنن.
  • وقتی مشکلی داره یا نگران چیزیه با رپ مان RM یا شوگا Suga در موردش حرف میزنه.
  • رپه اهنگه “animals ” از jokwon از گروه ۲AM  را خوانده است.
  • وقتی جوون بوده بین دنسرهای زیرزمینی گوانگجو خیلی معروف بوده.
  • جی هوپ دوست داره که کسی موهاشو نوازش کنه. از دوران بچگیش عادت داشته مامانش برای اینکه اونو بخوابونه موهاشو نوازش میکرده. برای همین الان هم به خوابیدنش کمک میکنه و هنوز هم این عادت رو دوست داره.
  • چیزهایی که دوست داره از بقیه اعضای گروه BTS بدزده سیکس پک جیمین Jimin ، مهارت رپ RM و انگلیسی خوب RM هستند
  • دیت یا قرار عاشقانه ایده آل J-Hope: من عاشق دریا هستم.، دوست دارم با هم کنار ساحل قدم بزنیم و دست همدیگه رو بگیریم.
  • او کیمچی دوست دارد.

  • سه تا چیزی که برای خوشحالی اون مورد نیازه: خانواده، سلامتی ، عشق.
  •  نام J-Hope  را به این خاطر انتخاب کرد زیرا او می خواهد منبع نور و امید به طرفدارانش باشد.
  •  رنگ مورد علاقه او سبز است. (چون این رنگ امید است )
  • او ابتدا برای JYP Entertainment ادیشن داد.
  • J-Hope وB.A.P Youngjae  برای تست  JYP  با هم ادیشن دادن.
  • رول مدل های وی G-dragon  از BIGBANG A $ AP Rocky ، J.Cole، و Beenzino است.
  • او فکر می کند موهای قرمز برای او بهترین است.
  • او در حال حاضر یک اتاق با جیمین دارد.
  • در ۲ مارس سال ۲۰۱۸،  J-Hope نخستین میکس تیپ خود ” Hope World ” را با ترک اصلیه Daydream  منتشر کرد.
  • توی موزیک ویدئوی In My Feelings از Drake حضور داشته.
  • در TC Candler “The 100 Most handsome Faces of 2018”رتبه ۸۸ را کسب کرد.
  • تیپ ایده آل J-Hope دختری است که او را دوست دارد، در آشپزی خوب باشد و با فکر باشد.
  • بقیه اعضای گروه BTS در مورد جی هوپ چی میگن:

  • اولین برخورد جیمین با او: اولین کسی از اعضای گروه رو که دیدم جی هوپ بود. خیلی برخوردش دوستانه بود. “ببخشید، جیمین ..” برای همین بیشتر از همه اولین برخوردم با اونو به یاد دارم.
  • او از ورزش و کار کردن متنفر است.

  • جیمین در مورد روی بدجنس جی هوپ: او خیلی پسر بشاشیه، زیاد میخنده و مثل اسمش خیلی ادم امیدواریه. انرژی خوبی داره که این انرژیش روی همه تاثیر مثبتی میگذاره و من فکر میکنم این خیلی عالیه. و مردم فکر میکنن اون خیلی آدم خوب و معصومی هستش ولی درون اون چهره خندانش یک شیطان داره زندگی میکنه J . همیشه منو اذیت میکنه ولی حتی موقعی هم که اون کار رو میکنه هیچوقت لبخندش متوقف نمیشه. آدم نمیتونه کسی که اینقدر شاده رو با مشت بزنه توی صورتش J . یک روز من خواب بودم و یهووییی اون از من نیشگون گرفت و تکون تکونم داد و میگفت: جیییییممیییییین، بیدار شو و باهام بازی کن. من از خواب بیدار شدم. ولی همین که من چشم هامو باز کردم اون بهم پوزخند زد و برگشت بره بخوابه انگار هیچ اتفاقی نیافتاده. برای همین من فکر کردم: اوووووووه چون ازم بزرگتره نمیتونم هیچی بهش بگم.
  • او بسیار تمیز است.

  • یک بار دیگه وقتی که گفت بذار ماساژت بدم و شروع کرد به ماساژ دادن پشت گردن من یواش یواش محکم تر ماساژ میداد و اینقدر محکم ماساژ میداد که دردم میگرفت و ناراحت شدم ولی اون باز هم لبخند به لب گفت که این باعث میشه عضلاتت ریلکس بشه .
  • شماره مورد علاقه او ۷ است.

  • وقتی که توی اتاق تمرین بودیم و در طول استراحت من نشسته بودم یهو سر من خراب شد. یک مرتبه منو زد و از اتاق فرار کرد، منم یک نگاه جدی بهش انداختم. جی هوپ ترسو بعد از سه ثانیه برگشت به اتاق و اومد منو به طرز موذیانه ای بغل کرد و گفت: جیمین از من که ناراحت نشدی؟ شدی؟ نشدی. مگه نه؟
  • بعدش خنده کنان از اتاق بیرون رفت. من باهاش چیکار کنم؟
  • عار ام RM:  یه چیزی هست که همیشه وقتی کامبک میدیم و داریم پروموت میکنیم میگه. اون میگه که به خاطر عشقی که از طرفدارامون میگیریم باید کامبک بدیم و با موفقیت پروموت مون رو انجام بدیم. تا اینجوری از طرفدارهامون تشکر کرده باشیم.
  • شوگا: من خیلی توی بیان احساساتم در قالب حرف زدن خوب نیستم. اما جیمین و جی هوپ توی بیان خودشون خیلی خوبن. برای همین بهشون حسودیم میشه.

j hope 1 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس

j hope 2 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس

j hope 3 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس

j hope 5 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس

 

j hope 7 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکسj hope 38 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس

j hope 37 485x1024 - جی هوپ | بیوگرافی J-Hope از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس