سریال عاشقان ماه

sarina-사리나 · 10:47 1399/09/20

خوب توی این سریال که نعیمه عاشقشه

هم ایو بازی کرده

هم بکهیون از اکسو 

برای خلاصه و چن تا عکس از فیلم برین ایدامهههه...

مجموعه تلویزیونی عاشقان ماه (به هانگول: 달의 연인 / 보보경심: 려) با بازی لی جون گی و آی یو یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که در سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی پخش شد.

هه سو در دنیای جدید در شهر سئول زندگی می‌کند اما به یکباره با سفر در زمان به گذشته بازمی‌گردد و خود را در زمان سلسله پادشاهی گوریو می‌یابد. این مجموعه تلویزیونی زیبا برای اولین بار پس از اتمام سریال کره ای حافظه از شبکه جم دراما به نمایش درآمد.

خلاصههه:
نسخهٔ بازسازی‌شدهٔ سریال مشهور چینی بوبوجینگ ژین است و حول محور شاه چهارم گوریو شاه کوانگ جونگ و برادرانش می‌چرخد و لی جی ایون (IU) در نقش یک دختر معمولی‌ست که از زمان حال به آن تاریخ منتقل می‌شود و شاهزادگان را مورد تأثیر قرار می‌دهد. گمانه‌زنی‌هایی برای ساخت و پخش فصل دوم این سریال صورت گرفت اما هنوز ساخت فصل دوم تأیید نشده‌است. او ابتدا مورد لطف و توجه شاهزادهٔ هشتم قرار گرفته و چون دخترخالهٔ همسر شاهزادهٔ هشتم است و در قصر رفت‌وآمد دارد، همه او را دختری عجیب و شاد در ذهن می‌سپارند، هنگامی که همسر شاهزادهٔ هشتم متوجه علاقهٔ آندو می‌شود از هه‌سو (آی یو) و شاهزاده ووک می‌خواهد پس از مرگش باهم ازدواج کنند. اما با وجود شاهزادهٔ چهارم که کم کم به هه‌سوو علاقه پیدا می‌کند رابطهٔ آن دو سرد می‌شود؛ و از او متنفر می‌شود.

عکس ازش:
 

달의 연인 – 보보경심: 려 / Moon Lovers – Scarlet Heart : Ryeo

The 30 Best Korean Historical Dramas | Moon Lovers: Scarlet Heart Reyo