Bt21+tata

sarina-사리나 · 08:25 1399/10/01

با یه موضوع باحال اومدم

در مورد کیپاپه ولی پیشنهاد می کنم که همه بخونن :)

BT21 1050x525 - کاراکترهای اعضای گروه BTS معرفی همراه با فیلم و عکس | مخصوص آرمی ها

تاحالا اینارو دیدید؟

صد در صد اگه ارمی هستین می دونین چین

ولی حتما برین ادامه چیزهای بیشتری در موردشون نوشته شده......

*3*

بیوگرافی تاتا هم در ادامه

 

کاراکترهای اعضای گروه BTS هم مثل اکثر گروه های معروف کی پاپ به طرفداران معرفی شده اند. و هر کدام از آن ها متعلق به یکی از اعضای گروه است. این کاراکترها با نام BT21 شناخته می شوند.

هر کدام از این کاراکترها را ممکن است در جاهای مختلف اینترنت دیده باشید ولی در این پست قصد داریم تا به صورت کامل تمامی آن ها را به همراه فیلم و عکس به شما بشناسانیم.

این شخصیت ها در اواخر سپتامبر سال ۲۰۱۷ متولد شدند زمانی که گروه BTS به جمع دوستان برنامه شبکه اجتماعی LINE پیوست یک پروژه ای که به کمک هنرمندان و طراحان کاراکتر جهانی با ایده های تازه به انجام رسید.

پسرای بی تی اس BTS یک روز را در یکی از فروشگاه های “دوستان LINE” به کشیدن ایده هایی برای طراحی کاراکتر خود گذراندند. سپس گروه طراحان از این نقاشی ها و طراحی های اولیه ی اعضا کاراکترها را با جزئیات بیشتری طراحی کردند.

در مجموع هشت شخصیت وجود دارد که عبارتند از: تاتا Tata، مانگ Mang، چیمی Chimmy، آرجی RJ، کویا Koya، کوکی Cooky، شوکی Shooky و ون Van . هر کدام از این شخصیت ها اعضای گروه را به نوعی خاص نمایش می دهد

این در مورد همشونه

ولی بیوگرافی تکیه این کاراکتارارو براتون می زارم :)

الان میریم سر بیوگرافی تاتا کاراکتار وی

این عاقا خوشگله :/

 

 

تاتا Tata یک بیگانه است و از سیاره ی دیگری آمده است. سر تاتا به شکل یک قلب خیلی بزرگ است. او قدرت های تبدیل شدن یا ترانسفورمری دارد.

اعضای بدن او می توانند کامل و در زاویه های مختلف و عجیبی خم و کشیده شوند. V مدت ها بود که این شخصیت را می کشید. V دوست داشت که کرارکترش بیشتر خاص باشد تا اینکه کیوت و با نمک باشد چون خود او شخصیت ها و کاراکترهای خاص را بیشتر دوست دارد تا با نمک.

خوشتون اومد؟

نظر و کامنت فراموش نشهههه