نقد و بررسی سریال Extra ordinary You

Parmis 파 르 마 · 14:24 1399/10/06

نقد و بررسی سریال کره ای تو فوق العاده ای در ادامه مطلب.......

(واقعا فوق العادس😍)

                 

 

  • نام: تو فوق العاده ای 
  • سال انتشار: 2019
  • محصول: کره جنوبی
  • کارگردان: Kim Sang Hyub

 

خب اول از شخصیتا شروع میکنیم...

 

اوه دان اوه(کیم هیه یون): یه دختر شاد و پر امید. از بچگی بیماری قلبی داره ولی این باعث نشده که ناامید بشه و همیشه چشمش به اینده است.بانمکه و با همه دخترهای ثروتمند افاده ای فرق می کنه.

Kim hye yoon 2019 10 02.jpg

 

هارو (Kim Seok-woo) : یه پسر ساکت و مهربون که همیشه و همه جا مراقب دان اوه هست. با اون که پیشینه ی مشخصی نداره ولی برای همه مدرسه قابل تحسینه. یکی که با لبخند گرمش باعث امیده.

 

بک کیونگ (Lee Jae-wook): یه پسر ثروتمند و قلدر که برخلاف میلش نامزد دان اوه هست. تو رفتارهاش گند اخلاق و بی ملاحظه است ولی ته قلبش بچه خوبیه.

 

اوه نامجو(Kim Young-dae): پسر ثروتمند و به شدت محبوب در بین دخترها. یه جورایی خودش رو رئیس همه چیز میدونه و به همه امرو نهی می کنه ولی در واقع پسر مهربونیه.

 

 

لی دو هوا (Jung Gun-Joo): یه پسر مهربون و با ملاحظه که حواسش به همه چیز و همه کس هست. یه ادم که به اجبار داستان همیشه باید از همه چیزهایی که دلش میخواد بگذره.

 

 

یو جودا (Lee Na-eun): دختر فقیری که با بورسیه تحصیلی به مدرسه کله گنده ها وارد شده ولی نمی تونه در برابر تحقیرهای بچه های پولدار تاب بیاره. یه ادم ضعیف که همیشه از این و اون حرف میشنوه و گریه می کنه.

 

 

نظر من در مورد فیلم: 

واقعا فیلم جذابیه و بهترین فیلم مدرسه ایه. مخصوصا بازیگرایی مثل کیم رو وون (یکی از اعضای sf9) باعث بهتر بودن این فیلم هستن. به شدت بهتون توصیه میکنم ببینینش. 

راستی باید یه چیزی رو بدونین....این سریال در اصل 32 قسمت نیم ساعتس اما وقتی توی گوگل سرچ کنی (تو فوق العاده ای قسمت اخر ) میبینین که 16 قسمته خب الان بهتون میگم چرا چون .... برای ما دو قسمت دو قسمت بهم چسبوندنشون 

مثلا قسمت 1 و 2 نیم ساعته ایه تبدیل شده به قسمت 1 یک ساعته

 

امیدوارم اگه دیدین لذت ببرین :)