دنیای اشتباه؟!

sarina-사리나 · 07:56 1399/12/11

یه موضوع خیلی خلی فلسفه ای و پیچیده ذهنمو درگیر کرده.....میدونین چی میگم؟¿
متنو بخونین تا بفهمین ^^
بعضی موقه ها یه فکرایی میزنه به ذهنم یا همون تئوری های جالب که بعضی هاشو براتون میزارم،یه چند تا تئوری هستن که میگن: 
شاید رنگی که تو سبز میبینی و کس دیگه ای قرمز ببینه و اون رنگ و به اسم سبز بشناسه
این یکیش
یکی دیگه هم که خیلی بهش فکر کردم و درکل فکر نکنم توی منبع خبری الکتریکی ای باشه اینه که:
شاید ما اون چیزی و میخوایمو میشنویم یا یارو یچیز دی،ه ای میگه ما یچیز دیگه ای میشنویم !
شاید همین الان هم شما دارین این متنو یچیز دیگه میخونین و من فقط عمق موجودی این رو میتونم دی کنم که وقتی بهش فکر میکنم اعصابم خورد میشه!¡
خیلی اعصاب خورد کنه که نمیتونیم ثابت کنیم.... T-T
خب شاید همین الان تو بچیز دیگه میخونی و فقط منم که از این فرضیه خیلی عجیب سر در میارم !
میتونیم بگیم شاید من الان توی اینجا تنهام
چیزی که میگم  و یچیز د
یگه میفهمینشایدم اصلا شما درست میخونین و وقتی اینو میخونین فکر میکنین من این و یچی دیگه نوشتم شما یچی دیگه میخونین :/
کلا خیلی قاطی پاتی داره موافقین ؟ XD
درکل هممون توی این فلسفه تنهاییم :)💔
و کلی فلسفه وجود داره که میگه دنیای ما اشتباس.....!
*از خودم نوشتمااا کپی نکردم از جایی بگم*

پارت دومم بزارم؟