لیسا:

لیسا - ویسگون

بکوب رو ادامه مطلب ...

رزی:

بیوگرافی رز از بلک پینک - ویسگون

جنی:

جنی از بلک پینک الگویی برای فشن و مد | مجله تایم

جیسو:

BTS IDOLS

جونگ کوک (کوکی ):

پارت68: (دیالوگ همزمان از زبون جونگ کوک) - ویسگون

وی(تهیونگ):

وی | بیوگرافی V از گروه بی تی اس BTS به همراه عکس | مجله تایم

جین :

 

شروع پارت:

 

#جنی

همین جورر که داشتم لباس باله را برای اجرا می پوشیدم کوکی بهم زنگ زد

+ سلام

+سلام خوبی مگه الان نباید کمپانی باشی؟؟

+چرا ولی می خواستم حالتو بپرسم یادت نره بعد اجرا بهم زنگ بزنی فیلمشم برام بفرست

+چشم حتما فقط داره اجرا شروع میشه فعلا

+فعلا موفق باشی

گوشی و قطع کردم و کوله پشتی رو انداختم داخل کمد و در کمدم بستم و از رخت کن اومدم بیرون.

همان موققع تهیه کننده برنامه جلوم ظاهر شد:

+ وای خانم کیم سریع تر همه منتظرن

+چشم

همینجور که می دویدم گوشی را دادم دست تهیه کننده و گفتم:

+ بی زحمت یه فیلم بگیر ازم

با تکان دادن سرش تایید کرد

رفتم روی صحنه و پرده ها کشیده شد .کلی تماشاچی دست زدند و پیانونیست سریع شروع کرد به پیانو زدن و من هم نمایش رو اجرا کردم .

بعد از پایان نمایش همه دست زدند و من میکروفون را گرفتم تا تشکر کنم .

+ممنونم

دوباره همه دست زدند و من از صحنه رفتم بیرون .

تهیه کننده به سمتم اومد و همین جور که گوشی رو می داد به دستم گفت:

+ وای خانم کیم عالی بود

منم همینجور که سعی می کردم فیلم را برای کوکی بفرستم گفتم:

+ ممنون وای چقدر پیام دیر میره