sargarmi

Funnyy >-<

رزی

sarina-사리나 · 14:47 1399/05/30

 اخرین عضو گروه رزی که یه جورایی صدایه اصلیه :

بیو:

نام کامل: پارک چه یونگ Park Chae Young 박채영 
نام استیج: رزی Rosé 로제 
نام انگلیسی: رزین پارک
نام مستعار: رز، رزی، پاستا
موقعیت در گروه: آواز خوان اصلی، رقصنده
تولد: ۱۱ فوریه ۱۹۹۷
علامت زودیاک: آبریز
محل تولد: نیوزیلند
قد: ۱۶۸ سانتیمتر
وزن: ۴۶ کیلوگرم (۱۰۱ پوند)
نوع خون: B

جنی

sarina-사리나 · 14:43 1399/05/30

جنی کیوتم سومین عضو گروهه من که عاشقشم:

بیو:

نام کامل : کیم جنی 김제니 Kim Jennie
نام استیج: جنی 제니 Jennie 
نام مستعار: جندوک Jendeukie
موقعیت: رپر اصلی ، آواز خوان
تولد: ۱۶ ژانویه ۱۹۹۶
زودیاک : جادوگر
محل تولد: کره جنوبی
قد : ۱۶۳cm 
وزن: ۵۰ کیلوگرم (۱۱۰ پوند)
گروه خونی : B

مشخصات:

  • بچه ها اگر همه ی اعضا زیباییشون مصنوعی بود اما جنی کاملا زیباییه طبیعی داره.
  •  
  • 𝘒𝘪𝘮 𝘑𝘦𝘯𝘯𝘪𝘦 𝘓𝘰𝘤𝘬𝘴𝘤𝘳𝘦𝘦𝘯𝘴 - KpopLocks

لیسا

sarina-사리나 · 14:37 1399/05/30

دومین عضو روه که لیسا می باشدد:

بیو:

نام کامل: لیسا مانوبان Lalisa Manoban / Pranpriya Manoban 
نام استیج: لیسا Lisa 리사 
نام مستعار: لالیس، لالیز، پوپاک
موقعیت: رقصنده اصلی ، رهبر رپ، مکنه
تولد: ۲۷ مارس ۱۹۹۷
علامت زودیاک: عنکبوت
محل تولد: بانکوک، تایلند
قد : ۱۶۶٫۵ سانتی متر
وزن: ۴۴٫۷ کیلوگرم (۹۸٫۵ پوند)
گروه خونی: O

جیسو

sarina-사리나 · 06:14 1399/05/30

جیسو اولین عضو گروه :

بیو:

نام کامل : کیم جیسو 김지수 Kim Ji Soo 
نام استیج: جیسو Jisoo 
نام مستعار: چی چو، جیچو
موقعیت: آواز خوان ، ویژوال
تاریخ تولد جیسو : ۳ ژانویه ۱۹۹۵
زودیاک: جادوگر
محل تولد: سئول، کره جنوبی
قد جیسو : ۱۶۲ سانتیمتر
وزن جیسو : ۴۵ کیلوگرم (۹۹ پوند)
گروه خونی خون: A

مشخصات:

  •  

بچه رئیس

sarina-사리나 · 06:04 1399/05/30

درباره:

بچه رئیس(به انگلیسی: The Boss Baby) یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد. داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزی است.

نخستین نمایش بچه رئیس در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ و در جشنواره بین‌المللی فیلم میامی بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد.دنباله‌ای برای این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.سریالی بر اساس این فیلم با نام بچه رئیس: بازگشت به کار در سال ۲۰۱۸ ساخته و اکران شد.

موضوع:

داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند که فرانسیس فرانسیس می خواهد با استفاده از شیری که از بچه رئیس دزدیده است توله سگ ها توله سگ بمانند و عشق بچه هارا کم کند

سریال:

درباره:

بچه رئیس: بازگشت به کار مجموعهٔ پویانمایی رایانه‌ای است که در تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود و توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید شده‌است.فصل ۲ این سریال در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸ به شبکه نت فلیکس آمد. فصل۳ نیز سال بعد ساخته شد و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

خلاصه: 

```فصل اول``` بچه رئیس که به تازگی به خانوادۀ تمپلتون وارد شده، همچنان در شرکت خود ریاست می‌کند.

او به کمک همکاران کوچک خود در شهر: جیمبو، استیسی، سه قلوها و از همه مهمتر تیمی، برادر بزرگتر خود، سعی می‌کند مأموریت‌هایی را که شرکت به او مُحوَّل می‌کند به خوبی انجام دهد. کار بچه رئیس در «کودک‌شرکت» ترویج عشق به بچه‌ها در میان مردم است تا مردم عاشق نی‌نی‌ها شوند و آنها را به حیوانات خانگی ترجیح داده و در خانۀ خود به جای اینکه حیوان خانگی بیاورند یک نی‌نی جایگزین کنند. اما «بچه رئیسِ تپل‌مپلی و قلمبه» که مدیرعامل شرکت است و همیشه به بچه رئیس حسودی می‌کند، دلش نمی‌خواهد گروهِ بچه رئیس، در کار خود موفق باشد و به دنبال روزی است که بتواند به عنوان مدیرعامل، بچه رئیس را از کار اخراج کند و در اخر خودش اخراج می شود.

```فصل دوم``` بچه رییس به اتاق هیئت مدیره می رود تا ببیند رییس است یا نه اما هیئت مدیره کس دیگری را انتخاب کردند «بچه رییس سوپراستار یقه اسکی». او سرم ضد بو را معرفی می کند ولی یک لیتر از ان وجود دارد از طرفی هوشنگ کبابی و بقیه پیر ها نقشه ای برای بچه ها دارند . در انتها هوشنگ کبابی سرم ضد بو را می دزدد و بچه رییس سوپر استار یقه اسکی به کارکنان می گوید کسی که سرم را کشف کند رییس میشود و یچه رییس برنده می شود اما بچه رییس سوپراستار یقه اسکی توسط هوشنگ کبابی دزدیده میشود بچه رییس و همکارانش می روند تا اورا نجات دهند اما متوجه میشود بچه رییس سوپراستار یقه اسکی در واقع یک پیرزن قد کوتاه و زن هوشنگ کبابی است. ولی درنهایت بچه رییس برنده میشود ```فصل سوم``` هیئت مدیره بچه رییس را اخراج می کند و او خانه نشین می شود اما با بچه های همسایه و دشمن قدیمی خود «بچه رییس تپل مپلی و قلمبه» دوست میشود و گروه جدید با برادرش تشکیل می دهد تا به شرکت بچه برگردد و با یک شرکت مراقبت از بچه آشنا می شود که رییس ان فقط به دنبال پول است و چیز دیگر برایش مهم نیست بنابرین آنها دست به کار میشوند تا این شرکت را نابود کنند.

 

جک 3

sarina-사리나 · 05:58 1399/05/30

یارو ازم پرسید کارت چیه گفتم تو کار فرش و تلوزیونم گفت یعنی چی
.
.
.
.
گفتم رو فرش میخوابم تلویزیون نگاه میکنم 

:))

 

2

sarina-사리나 · 05:52 1399/05/30

سلام ایدی من توپینترست:sarina1386

لطفا فالوم کنین صد در صد فالو میشین و اینکه اونجا خیلی چیزای بهتری دارم . 

قصه های همیشگی4: اکسیرجادویی

sarina-사리나 · 05:49 1399/05/30

وای خداراشکر اخریشه 

خلاصه:

«الکس» و «کانر» باید جلوی مرد نقابدار را که در سرزمین قصه‌ها آزادانه می‌گردد، بگیرند. دوقلوهای بِیلی راز او را کشف کرده‌اند: او با اکسیر قدرتمند جادویی‌اش می‌تواند هر کتابی را به درگاه تبدیل کند، یک ارتش بزرگ از شرورترین شخصیت‌های منفی قصه‌ها تشکیل دهد و آن‌ها را به دل کتاب بفرستد! به این ترتیب، تعقیب و گریز آغاز می‌شود: از سرزمین جادویی اُز تا سرزمین دیوانه‌کننده‌ی عجایب. آیا الکس و کانر می‌توانند به مرد نقابدار برسند، یا همیشه یک قدم از او عقب می‌مانند؟

 

خلاصه:

برادران گریم هشداری برای سرزمین قصه‌ها دارند!
آن‌ها توسط ارتش فرانسه دزدیده شده و تحت فشار قرار گرفته‌اند که راه دنیای قصه‌ها را نشان دهند. ارتش فرانسه می‌خواهد به دنیای قصه‌ها حمله کند.
برادران گریم مجبور می‌شوند راه را به ارتش نشان دهند اما فرشته‌ی مهربان کاری می‌کند که گذر از این مسیر دویست سال طول بکشد تا اهالی سرزمین قصه‌ها وقت کافی برای آماده‌شدن داشته باشند. حالا آن دویست سال تمام شده و ارتش می‌تواند به دنیای قصه‌ها برود.
کانِر بیلی فکر می‌کرد که دیگر کاری با دنیای قصه‌ها ندارد، اما حالا خودش را وسط مأموریتی می‌بیند که باید در آن از یک راز دویست‌ساله که از استادان قصه‌گویی به یادگار مانده، سر دربیاورد. خواهر دوقلویش الکس در حال آموزش دیدن برای مقام جانشینی فرشته‌ی مهربان است... اما تلاش‌هایش برای برآورده کردن آرزوها همیشه مطابق انتظارش پیش نمی‌روند.

قصه های همیشگی2:بازگشت ساحره

sarina-사리나 · 05:45 1399/05/30

راستی بچه ها این کتاب فکر می کنم 6 جلده 4 تاش ترجمه شده 

خلاصههه:

تا حالا به این فکر کرده ­اید که تمام شخصیت­هایی که پیش از این  قصه‌هایشان را خوانده‌اید، یکجا با هم ملاقات کنید؟ به نظر خیلی هیجان‌انگیز می‌آید. اما خب همه‌چیز به این سادگی‌ها نیست! الکس و کانر خواهر و برادر دوقلویی که مادربزرگشان پری مهربان قصه‌های سیندرلاست، دلشان برای برگشتن به سرزمین قصه‌ها تنگ شده بود؛ اما حالا آن‌ها در قلمرو ساحره گیر افتاده‌اند و به دنبال راهی می‌گردند تا از آن‌جا خلاص شوند.  یک روز خیلی اتفاقی در کتاب طلسم آرزوها می‌خوانند که راز شکست ساحره، استفاده از چوبدستی جادویی‌ست. خدای من! راز چوبدستی جادویی چیست؟ آیا آن‌ها موفق می‌شوند مادربزرگ  و سرزمین شنل‌قرمزی و بقیه‌ی سرزمین‌های جادویی قصه را از چنگ ساحره نجات دهند؟

قصه های همیشگی1:طلسم ارزو

sarina-사리나 · 05:43 1399/05/30

این کتابم از انتشارات پرتقاله 

من پرتقال خورم کتاباشو می خورم خودشم می خورم 

خب می ریم سر خلاصه :

 

این یک داستان تخیلی و پرماجراست! دیدن همه‌ی شخصیت‌های داستان‌های قدیمی برای هرکسی هیجان انگیزه... پس اگر به شخصیت هایداستانهای کلاسیک و زندگی‌شون علاقه دارید یا از داستان‌های پر رمز و راز و افسانه‌ای لذت می‌برید، این کتاب رو بخونید!

 

دیدن همه ی شخصیت های قصه ها از نزدیک خیلی هیجان انگیزه، نه؟فکرشو بکن!شنل قرمزی،‌زیبای خفته،‌سیندرلا، گلدیلاکس و ... رو از نزدیک ببینی!عالیه!اما صبر کن .... توی قصه ها همیشه یک سری شخصیت های بدجنس و شرور هم هستن! "الکس" و "کانر بیلی" در طول یه داستان پر هیجان ، سر از سرزمین قصه ها در می آرن و با تمام این شخصیت ها رو به رو می شن!اون ها باید راهی پیدا کنن تا خودشون رو نجات بدن و به دنیای خودشون برگردن...!

ladybug

sarina-사리나 · 09:10 1399/05/29

معجزه آسا: افسانه بانوی کفشدوزکی و گربه سیاه به انگلیسی:(Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) یک مجموعه انیمیشنی ابرقهرمانی است که توسط استودیوهای فرانسوی زگ تون و متود انیمیشن ساخته شده‌است. شخصیت‌های اصلی این داستان شامل دو نوجوان پاریسی به نام‌های مرینت دوپن-چنگ (Marinette dupain-cheng) اِدریِن اِگرست (Adrien agreste) که به ترتیب با استفاده از معجزه آسا خود به ابرقهرمانان لیدی باگ (در دوبله فارسی شناخته شده به عنوان دختر کفشدوزکی) و کت نوآر (گربه سیاه) تبدیل می‌شوند تا از شهر در برابر هاکماث (Hawk Moth)-(در دوبله فارسی به نام ارباب شرارت نیز شناخته می‌شود) محافظت کنند.این انیمیشن هم‌اکنون به بیش از ۳۰ زبان زنده جهان دوبله شده و به نوبت در کشورهای مختلف در حال پخش می‌باشد. همچنین این انیمیشن در بیشتر کشورها از کانال‌های دیزنی و نیکلودئون در حال پخش می‌باشد.

این انیمیشن پربازدید یکی از بهترین سریال های کودکانه در جهان است.

  شخصیت ها:

مرینت دوپن-چنگ:مرینت که نقش اصلی این داستان است در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. پدر و مادر او (تام دوپن پدر) و (سابین چنگ “ مادر “) صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و از قشر متوسط جامعه هستند. بهترین دوست او آلیا سزار است و عاشق همکلاسی خود یعنی ادرین اگراست است. خصوصیات اخلاقی:وقتی با ادرین صحبت می‌کند لکنت زبان می‌گیرد-مهربان و دلسوز و در برخی مواقع دست و پا چلفتی از خصوصیات اخلاقی وی است.او همچنین برادر هم کلاسیش لوکا را دوست دارد و بین آدرین و لوکا دو راهی دارد.او از لایلا که دختری دروغگو است متنفر است.

نام ابر قهرمانی مرینت 《لیدی باگ》 (ladybug) یا 《دختر کفشدوزکی》است که معجزه‌گر او گوشواره و کوامی‌اش تیکی است. خصوصیات اخلاقی: باهوش-فداکار-مغرور

آدرین: آدرین نیز مانند مرینت، معجزه گری به شکل انگشتر و کوامی ای بنام پلگ دارد. آدرین یک مدل معروف و همکلاسی مرینت است. هنگامی که آدرین تبدیل به ابرقهرمان می‌شود، گربه سیاه است. کسی نمی‌داند که او گربه سیاه است. او عاشق دختر کفشدوزکی است ولی مرینت(همان دخترکفشدوزکی) بعلت اینکه نمی‌داند گربه سیاه همان آدرین است، آدرین را دوست دارد.او کاگامی دوست کلاس شمشیر بازی اش را دوست دارد و بین کاگامی و لیدی باگ دو راهی دارد.

گابریل آگراست: او پدر آدرین و طراح مد است. همسر او (امیلی) مرده‌است و بعلت عشق گابریل به همسرش، معجزه گری به نام پروانه و کوامی نورو را دزدیده و با استفاده از آن تبدیل به ارباب شرارت می‌شود. او اشخاص مختلف را هنگام بروز احساسات منفی در آنها شرور می‌کند تا معجزه گرهای گربه سیاه و دختر کفشدوزکی را صاحب شود. زیرا هرکس که دومعجزه گر اصلی (کفشدوزک و گربه) را داشته باشد، می‌تواند آرزوهایش را برآورده کند و او هم می‌خواهد پس از گرفتن معجزه گرها زن خود را زنده کند.او همچنین ناتالی را هم دوست دارد.

آلیا: الیا سزار دوست صمیمی مرینت و طرفدار دختر کفشدوزکی و مدیر وبلاگ کفشدوزک بلاگ.و دوست پسر او نینو است.

ناتالی:دستیار گابریل آگرست و صاحب معجزه گر طاووس و کوآمی دوسو است. او درحالت تغییر شکل به مایورا تبدیل می‌شود. مایورا قدرت خلق کردن هیولا آموکی را دارد.او گابریل دوست دارد.

کلویی بورژوا:کلویی دختر شهردار پاریس(آندره بورژوا)و معتقد مود معروف (آدری بورژوا) می باشد.شخصیت:مغرور و از خود راضی.بهترین دوست او سابرینا می باشد.

وانگ فو:استاد فو دارای معجزه گر لاکپشت می‌باشد که نام او ویز است او نگهبان معجزه گرها می‌باشد و او کسی است دختر کفشدوزکی را نگهبان کرده‌است و خود را دکتر وانگ در بین مردم جا انداخته‌است.

نینو:نینو بهترین دوست ادرین و عاشق موسیقی هست.او الیا را دوست دارد.شخصیت:فداکار بازی گوش.

 

BLΛƆKPIИK(1

sarina-사리나 · 09:02 1399/05/29

بلک پینک(به کره ای 블랙핑크)یا  علامتشون به انگلیسی(BLΛƆKPIИK)یک گروه دخترانه کره‌ای است که توسط کمپانی وای‌جی انترتینمنت پایه‌گذاری شد. این گروه از چهار عضو به نام‌های جیسو، جنی، رزی و لیسا تشکیل شده‌است. بلک پینک تنها گروه شرکت وای‌جی انترتینمنت است که رهبر ندارد. آنها اولین گروه دخترانه هستند که در جدول جهانی فروش آهنگ بیلبورد چهار آهنگ با رتبه نخست دارندحساب اصلی اینستاگرام بلک پینک با بیش از ۲۳/۲ میلیون دنبال‌کننده، بیشترین مقدار دنبال‌کننده برای یک گروه دخترانه در کره جنوبی را داراست.بلک پینک به‌طور رسمی در تاریخ ۸ اوت ۲۰۱۶ و با انتشار آلبوم تک‌آهنگ مربع اول که شامل آهنگ‌های بوم‌بایا و سوت بود، کار خود را در صنعت موسیقی آغاز کرد. سوت اولین آهنگ از این گروه بود که در صدر جدول‌های کره‌ای قرار گرفت. همچنین تک‌آهنگ بوم‌بایا نیز در صدر جدول آهنگ‌های برتر جهانی بیلبورد قرار گرفت. نماهنگ بوم‌بایا پربازدیدترین موزیک ویدیوی آغاز به کار توسط یک گروه کره‌ای می‌باشد. با به دست آوردن این موفقیت‌ها، بلک پینک توانست جایزهٔ بهترین هنرمند تازه‌کار را در سی‌ویکمین گلدن دیسک آواردز و بیست‌وششمین سئول موزیک آواردز به دست آورد.