ایتزی

sarina-사리나 · 07:57 1399/07/15

خوب اول از خود ایتزی شروع می کنیم کمکم اعضا :

ایتزی (هانگول: 있지؛ طراحی شده به صورت ITZY) یک گروه دخترانه اهل کره جنوبی است که توسط جی‌وای‌پی انترتینمنت تشکیل شده و اعضای آن متشکل از یجی، لیا، ریوجین، چه‌ریونگ و یونا است.

گروه در ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ و با انتشار آلبوم تک‌آهنگ «این متفاوته» (It'z Different) و تک‌آهنگ «دالا دالا» آغاز به کار کردند. با دریافت اولین جایزه خود نه روز پس از شروع بکار در صنعت موسیقی، ایتزی در حال حاضر سریعترین گروه دخترانه کره جنوبی است که اولین برد خورد را در برنامه‌های موسیقی بدست می‌آورد.

برای ادامه بکوب رو ادامه مطلب...

چائه‌ریونگ در سال ۱۳۹۲ در برنامهٔ کی-پاپ استار ۳ شرکت کرد.او بار دیگر در ۱۳۹۴، در برنامهٔ انتخابی جی‌وای‌پی، شانزده، شرکت کرد؛ هرچند نتوانست عضو گروه برندهٔ این برنامه، یعنی توایس، شود. ریوجین در سال ۲۰۱۶ در برنامهٔ انتخابی میکس‌ناین از شبکهٔ جی‌تی‌بی‌سی شرکت کرد و در گروه دختران اول شد؛ هرچند بعداً مقام اول را به گروه پسران واگذار کرد.یجی در برنامهٔ طرفدار که از شبکهٔ اس‌بی‌اس پخش می‌شد، شرکت کرد ولی در قسمت پنجم حذف شد.لیا کارآموز اس.ام. انترتینمنت بود ولی به جی‌وای‌پی پیوست و با ایتزی وارد صنعت موسیقی شد. در ۱۳۹۵، همهٔ اعضا، به جز لیا، در برنامهٔ تلویزیونی استری کیدز از شبکهٔ ام‌نت شرکت کردند که در آن یک گروه آزمایشی بودند تا علیه گروه استری کیدز مسابقه بدهند.

در یکم بهمن سال ۱۳۹۷، کمپانی جی‌وای‌پی اعلام کرد که اولین گروه دخترانهٔ خود بعد از توایس را وارد دنیای موسیقی خواهد کرد. کانال اصلی یوتیوب کمپانی نیز ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرد و پنج عضو این گروه را معرفی کرد.

در ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، ایتزی آلبوم تک‌آهنگهٔ «این متفاوته» و تک‌آهنگ اصلی آن، دالا دالا، را منتشر کرد. این آهنگ زیرشاخه‌ای از موسیقی رقص الکترونیکی مثل فیوچر هوس و بیس هوس بود. متن انگیزشی این ترانه به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت. ایتزی یکی از بالاترین امتیازات در میان گروه‌های کره‌ای تازه‌وارد را در بیلبورد رقم زد؛ ترانهٔ دالا دالا در فهرست ترانه‌های جهانی دیجیتال ابتدا در مقام سوم و سپس در مقام دوم قرار گرفت.

اولین آلبوم چندآهنگه ایتزی که «این یخیـه» (It'z Icy) نام داشت، در ۷ مردادماه ۱۳۹۷ به همراه موزیک ویدیوی تک‌آهنگ اصلی این آلبوم به نام یخی منتشر شد.در 19 اسفند 1398 آلبوم Itz ICY را منتشر کردن که باعث باشد ایتزی در چارت ۵۰ بیلبورد قرار بگیرد و تایتل ترک آن یعنی Wannabe در موزیک شو ها 8 بار جایزه گرفت.

از ویکی پدیا