billarm pr 24 😱انتقام شیرین😱

Parmis 파 르 마 · 13:44 1399/10/03

انتقام شیرین،پارت 24 

در ادامه مطلب....😁

لیسا:

 

رزی:

 

جیسو:

 

جونگ کوک:

 

جیمین:

 

 

 

#لیسا
رزی بد خورد تو زوقش
واقعا جونگیون اصلا قرار نبود دبیو کنه
اصلا اون کار اموز کمپانی نیستش
چرا باید دبیو کنه و با ما برقصه؟
اصن چرا ناید تهیونگ دبیو کنه؟
همینجور که توی فکر و خیالام غرق شده بودم با حرف جیمین به خودم اومدم
این چن روز خیلی بغلم راه می رفت
سعی داشت خودشو بهم نزدیک کنه
نزدیکم شد تا چیزی بگه ولی تا دهنش و باز کرد که شروع به حرف زدن بکنه رزی اط ان طرف راهرو صدام کرد و منم بدون اینکه به جیمین محل بزارم به طرفش رفتم
داد زد :
+عوضی چرا منو بیدار نکردی؟
+ چرا جیغ می زنی حالا
+ سوال منو با سوال جواب نده
+ چون فک کردم ساعت زنگ گذاشتی ...
حرفمو قطع کرد :
+ باشه حالا فعلا که اتفاقی نیوفتاده اگه اخراج شم یا دبیو نکنم تقصیره توعه هااا
+ به من چه
دستمو گرفت و به سمت رختکن رفتیم تا لباسای دنس بپوشیم و بریم برای تمرین
دره رختکن و محکم باز کرد و وارد شدیم
بدون اینکه چیزی بگه سریع لباساشو عوض کرد و رفت
منم لباسام و عوض کردم
در و که باز کردم با جیمین مواجه شدم
هلم داد داخل اتاق و در قفل کرد........
#رزی
اصن اعصابی برام نمونده بود
جانگ کوک و انتهای راهرو دیدم به طرفش رفتم و همه جارو نگاه کردم تا کسی نباشه
+ کوکیییی
+ بعله
+ به جنی گفتی؟
+ اره بیا برین تمرین
با هم به سمت اتاق دنس رفتیم و درو باز کرد
استاد اومده بود
+سلام استاد
+سلام
شما یه زره گرم کنین تا بقیه بیان
+چشم
رفتم به سمت باند اهنگ و یکی از شاد ترین اهنگارو گذاشتم و سعی کردم که به جیسو فکر نکنم و از زندگیم لذت ببرم
با جونگ کوک شروع به رقصیدن کردیم که یدفعه در اتاق دنس باز شد و جیسو افتاد زمین........